U cilju podrške učenicima sedmih razreda u razvoju samopouzdanja i samopoštovanja, pedagogica naše škole organizirala je uspješnu radionicu na temu sticanja samopouzdanja. Radionica je imala za svrhu potaknuti učenike da izgrade pozitivnu sliku o sebi, prepoznaju vlastite kvalitete i steknu osjećaj sigurnosti u vlastite sposobnosti.
Glavne teme radionice uključivale su:
-
Sticanje pozitivne slike o sebi: Učenici su potaknuti da razmišljaju o svojim postignućima, vještinama i osobinama koje ih čine jedinstvenima. Kroz grupne aktivnosti i refleksiju, pedagogica je podržala učenike u prepoznavanju vlastite vrijednosti i razvijanju pozitivnog stava prema sebi.
-
Razvijanje svijesti o svojim dobrim stranama: Kroz interaktivne vježbe i diskusije, učenici su istraživali svoje talente, interese i osobine koje ih čine posebnima. Naglasak je bio stavljen na važnost prepoznavanja vlastitih pozitivnih karakteristika i njihovo integriranje u svakodnevni život.
-
Građenje samopouzdanja i samopoštovanja: Pedagogica je vodila aktivnosti koje su imale za cilj jačanje samopouzdanja učenika kroz postavljanje realnih ciljeva, suočavanje s izazovima i slavljenje vlastitih uspjeha. Kroz pozitivno ohrabrivanje i podršku, učenici su sticali povjerenje u vlastite sposobnosti i postajali svjesni svoje vrijednosti.
Radionica je pružila učenicima sedmih razreda vrijedne alate i tehnike za razvoj samopouzdanja i samopoštovanja. Pedagogica je uspješno vođenje radionice kombinirala s interaktivnim metodama kako bi potaknula angažman učenika i osigurala njihovo aktivno sudjelovanje. Cilj ove inicijative bio je podržati osobni razvoj učenika i promovirati pozitivan odnos prema sebi u školskoj zajednici.